Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Chwalimy sie swoimi pojazdami. Zdjecia, filmiki itd.
Awatar użytkownika
m_adam
Posty: 3839
Rejestracja: 5 lata temu
Imię: Adam
Lokalizacja: Wawer
Województwo: -----
Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
Grand: Nie
Rok produkcji: 2002
LPG: Nie
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: m_adam » 6 dni temu

Norbert, jakieś wieści od chirurga?
Tak patrzę na te zdjecia avka kolejny raz i mnie to zastanawia jak to sie stało że strzeliły obie kurtyny a auto ma zaledwie jeden plastik poszycia pęknięty (zderzaka nie liczę bo można go z kopniaka wyrwać). Gdyby udzerzenie było konkret mocne to przecież jakieś przemieszczenie na lini klapy bagażnika, albo szyba by któraś strzeliła a tu nawet felga nie draśnięta i opona cała a chłopakowi kark strzelił... Dziwne jest też to że passat jest dużo lżejszy więc niejako on się powinien poddać przy uderzeniu w większą masę a też niby cały uszedł... może ta nasze avki są ustawione na bardzo wczesne uruchomienia poduszek prewencyjnie? może to trochę jak z ABS w renówkach, który bardzo szybko łapie w stosunku do innych aut...
liczę że skończy się na wymianie poduszek bocznych, podmiany sterownika, naprawy tapicerek i wiśta wio do przodu... części na rynku nie brakuje żeby to odtworzyć...

bergman
Posty: 1354
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Marcin
Lokalizacja: Płock
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace IV 3.5 V6 24V V4Y
Grand: Nie
Rok produkcji: 2010
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: bergman » 6 dni temu

Ja bym chyba wziął kasę, wiadomo, jak najwięcej. Później wymiana belki bez ruszania podłogi (no chyba że widać gołym okiem uszkodzenia podłogi). Następnie wjazd na ramę i pomiar punktów technicznych, w serwisówce może są podane wymiary.
Kurtyny i sensor do wymiany (można zrobić reset sterownika), we Wieliczce leży komplet takich foteli w dobrej cenie. Błotnik to nie problem, tylko z wymianą sporo zabawy. Pod błotnikiem jest blacha, ale do niej jest kilka cm, duża szansa, że jej nie ruszyło.
Na początku myślałem o szkodzie całkowitej i pewnie tak będzie, ale masz prawo naprawiać i biorąc pod uwagę ile kasy i pracy było włożone w auto, to zaryzykowałbym naprawę.
Jeszcze nie sprawdzałem, ale belka tylna może podejdzie od Espace III.

Awatar użytkownika
m_adam
Posty: 3839
Rejestracja: 5 lata temu
Imię: Adam
Lokalizacja: Wawer
Województwo: -----
Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
Grand: Nie
Rok produkcji: 2002
LPG: Nie
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: m_adam » 6 dni temu

też się skłaniam to tego wariantu...
belka jest ta sama - porównałem na szybko z nadwoziem JE0G
http://catcar.info/renault/?lang=en&l=c ... PT0zM0E%3D
a tu Avantime DE0T
http://catcar.info/renault/?lang=en&l=c ... PT0zM0E%3D

Awatar użytkownika
JG33
Posty: 262
Rejestracja: 2 lata temu
Imię: Norbert
Lokalizacja: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Moje auto: Avantime 2.0 T F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2003
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: JG33 » 6 dni temu

Witam Kolegów.
Niestety kolega Bergman miał rację - klapa haczy o zamek przy otwieraniu
IMG_20190415_083316.jpg
rzeczoznawca stwierdził to samo - że jest cały tył skrzywiony, obie tylne lampy popękały, podsufitka też nie wygląda ciekawie - nawet rączkę nad siedzeniem pasażera z tyłu oberwało.... :oops: :oops: :oops:
IMG_20190415_081737.jpg
IMG_20190415_081747.jpg
IMG_20190415_083102.jpg
Avek umarł :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Pooms
Posty: 3197
Rejestracja: 5 lata temu
Imię: Jarek
Lokalizacja: Marki
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2003
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: Pooms » 6 dni temu

Cóż, współczuję. Będziesz szukał drugiego a tego na dawce?

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


waldemar3040
Posty: 39
Rejestracja: 7 miesięcy temu
Imię: Michał
Lokalizacja: Góra św Małgorzaty
Województwo: Łódzkie
Moje auto: Avantime 2.0 T F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2002
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: waldemar3040 » 5 dni temu

Współczuję i życzę powrotu do zdrowia. Auto to niby tylko rzecz ale w przypadku tego typu modeli niezależnie od marki to jednak coś więcej... tym bardziej że włożony ogrom pracy i serca w nie a tu jakiś patałach wszystko rozpie... i przecież nic się nie stało powie ,moze jeszcze przepraszam jak sie dobrze trafi :twisted: Z drugiej strony gratuluję opanowania bo jak by na mnie trafiło to pewnie bym typa oklepał i dopiero by się zrobiły schody :x

Awatar użytkownika
m_adam
Posty: 3839
Rejestracja: 5 lata temu
Imię: Adam
Lokalizacja: Wawer
Województwo: -----
Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
Grand: Nie
Rok produkcji: 2002
LPG: Nie
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: m_adam » 5 dni temu

Ja pierdziuuuu...
Kto ma swojego upatrzonego dopieszczonego avka to rozumie jaka to by była strata...

No dobra, nie ma wyboru trzeba iść do przodu. Pomożemy przy poszukiwaniach następnego.

Awatar użytkownika
JG33
Posty: 262
Rejestracja: 2 lata temu
Imię: Norbert
Lokalizacja: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Moje auto: Avantime 2.0 T F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2003
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: JG33 » 5 dni temu

Dzięki Panowie. Dobrze wiedzieć, że ktoś to rozumie :)

Awatar użytkownika
sylas
___________________
___________________
Posty: 1893
Rejestracja: 3 lata temu
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2001
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Avantime JG33 - wieloetapowa historia reaktywacji

Post autor: sylas » 5 dni temu

Może Mariusz pomoże... on ma przecie swoje kontakty w szerokim świecie...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości