Espace do 8tys III czy IV?

Awatar użytkownika
Nemo
Posty: 4259
Rejestracja: 4 lata temu
Imię: Nemo
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
Grand: Tak
Rok produkcji: 2004
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: Nemo » 1 miesiąc temu

W zależności od rocznika można wyodrębnić 5 wersji elektroniki
Ph1 czy młodsze, bo z braku potrzeby polifta nie śledziłem, a ciekawe czy też tak "szaleli" jak z ph1 w początkowych rocznikach.
A różnice są znacznie więcej niż kosmetyczne.
Tja, jak choćby niedawny temat o problemach z klimą gdzie wyszło, ze głupi przekaźnik wędrował po całej kabinie, ale od 2004 już raczej był względny spokój i rewolucyjnych zmian nie robili.

Awatar użytkownika
sylas
___________________
___________________
Posty: 2524
Rejestracja: 4 lata temu
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Otwock
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
Grand: Nie
Rok produkcji: 2001
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: sylas » 1 miesiąc temu

Ostatnie 3 zmiany to były bodaj do 2008
2008-2010
Po 2010.

Czyli ostatni rok Ph2 już miał elektronikę jak Ph3.
Pierwszy wypust Ph2 miał układy jak ostatni wypust Ph1. Totalny francuski pierdolnik i jeden z wielu powodów dla czego większość mechaników /elektroników stroni od tego samochodu.

W vagu wystarczy rozebrać i złożyć jednego golfa, żeby mieć wystarczającą wiedzę do robienia wszystkich samochodów z grupy. Od skody Fabii po Bentleya muslane.
W Espace jedna generacja jednego modelu może mieć kilka różnych układów elektrycznych. To wymaga o wiele dokladnejszego zgłębienia tematu.

Awatar użytkownika
Nemo
Posty: 4259
Rejestracja: 4 lata temu
Imię: Nemo
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
Grand: Tak
Rok produkcji: 2004
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: Nemo » 1 miesiąc temu

Czyli jak myślałem, małe lifty były stale, a przez pierwsze lata "nowego" (1 duży lift to była jednak dość mocna zmiana w elektryce) modelu mamy 2-3 lata intensywnych poprawek, potem się "w miarę" to stabilizuje.

Sąsiad miał paska i wiem ile się naklął kupując części, także tam może sama robota idzie łatwiej ale przygotowanie do niej... masakra :D
Ostatnio zmieniony Sobota, 15 Luty 2020, 18:56 przez Nemo, łącznie zmieniany 2 razy.

dreyfus
Posty: 150
Rejestracja: 8 miesięcy temu
Imię: Marcin
Lokalizacja: Katowice
Województwo: Śląskie
Moje auto: Espace IV 2.0 dCi M9R
Grand: Tak
Rok produkcji: 2008
LPG: Nie
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: dreyfus » 1 miesiąc temu

Nemo pisze:
1 miesiąc temu
Sąsiad miała paska i wiem ile się naklął kupując części, także tam może sama robota idzie łatwiej ale przygotowanie do niej... masakra :D
Ja mam paska również i nie mam pojęcia z czym on miał problem?

Awatar użytkownika
Nemo
Posty: 4259
Rejestracja: 4 lata temu
Imię: Nemo
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
Grand: Tak
Rok produkcji: 2004
LPG: Tak
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: Nemo » 1 miesiąc temu

Ale czego nie rozumiesz? Miał problemy z kupnem części, nawet w ASO po VIN mieli problemy z doborem pasujących. Żeby mieć pewność, że będzie pasować najlepiej było jechać ze zdemontowaną częścią.
Uprzedzając pytania auto niekombinowane, wszystko poza stanem licznika tak jak wyjechało z fabryki.

dreyfus
Posty: 150
Rejestracja: 8 miesięcy temu
Imię: Marcin
Lokalizacja: Katowice
Województwo: Śląskie
Moje auto: Espace IV 2.0 dCi M9R
Grand: Tak
Rok produkcji: 2008
LPG: Nie
Kontakt:

Re: Espace do 8tys III czy IV?

Post autor: dreyfus » 1 miesiąc temu

A no tego że miałem kilka vag- ów i takiego porządku jak u niemiaszków jest może im pozazdrościć niejeden koncern... Więc skąd problemy z doborem nie mam pojęcia...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość