Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 4 miesięcy temu
- Imię: Kolia
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Województwo: Lubuskie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Tak
- Rok produkcji: 2004
- LPG: Nie
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
A dla czego ? Mozna jakies krótke info i nich
- manitou
- Posty: 1808
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Skierniewice
- Województwo: Łódzkie
- Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2000
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
-droższe niż polskie
- droższe w serwisowaniu (podzespoły)
- często zablokowany soft
- nie są polskie
- mniejsza ilość warsztatów ogarniających LR
- bardzo często niechlujny montaż
To tak na szybko.
- droższe w serwisowaniu (podzespoły)
- często zablokowany soft
- nie są polskie
- mniejsza ilość warsztatów ogarniających LR
- bardzo często niechlujny montaż
To tak na szybko.
- MattiEspace
- Posty: 227
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Województwo: -----
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2006
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Ja mam LOVATO EASY FAST OBD - i śmiga od 35 tys bezawaryjnie (zakładałem 10.2016 rok). Płaciłem z butlą 67l - 2700zł...
Montaż - wszystko na pasie przednim, parownik wpięty w miejsce alternatora (bo mam powietrzny)
Przegląd co 15 tys km - 100zł...
Więc nie do końca wiem w którym momencie to jest droższe od Polskich odpowiedników?
Montaż - wszystko na pasie przednim, parownik wpięty w miejsce alternatora (bo mam powietrzny)
Przegląd co 15 tys km - 100zł...
Więc nie do końca wiem w którym momencie to jest droższe od Polskich odpowiedników?
- manitou
- Posty: 1808
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Skierniewice
- Województwo: Łódzkie
- Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2000
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Lovato jest brandowane pod LR. Ja odniosłem się do instalacji LR.
- MattiEspace
- Posty: 227
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Województwo: -----
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2006
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Tylko jeszcze pytanie czy kolega pytał się konkretnie o instalacje LR?;)
Bo na stronie w systemach mają również Lovato, i mało który gazownik proponuje LR tak na prawdę

Także to by jeszcze mógł sprecyzować jaka dokładnie instalacja go interesuje

A tak w ogóle z instalacjami to zazwyczaj jest tak, że nie ważna marka, typ itp.
Ważne jest podejście do instalacji jej przez Warsztat, i umiejętność strojenia. Najlepsza i najdroższa instalacja może chodzić źle jak GazMEN nie umie jej wystroić ;P
- manitou
- Posty: 1808
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Skierniewice
- Województwo: Łódzkie
- Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2000
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Jeśli mam być szczery, to nawet nie klikałem w link. Człowiek się dopiero zarejestrował i mam podejrzenie, że to reklamiarz. Bez urazy oczywiście, ale zdarza się często taka konfiguracja. No nic, zobaczymy co będzie dalej.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 4 miesięcy temu
- Imię: Kolia
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Województwo: Lubuskie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Tak
- Rok produkcji: 2004
- LPG: Nie
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Nie jestem reklamiazem kupilem espace 4 misiecy temu teraz chce do niego zalozyc lpg znalazlem tą firme co jes link na inym forumie dla tego pytam czy ktoś ich zna i czy warto do nich zglosić się
-
- Posty: 1128
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa/Wawer
- Województwo: Mazowieckie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2006
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Nie ma znaczenia czy Stag, LR, Lovato, BRC czy LPG Tech. Każdą z tych instalacji można dobrać i zamontować prawidłowo. Ważny jest tak naprawdę konkretny warsztat. Warto posiłkować się informacjami i ocenami z netu, ale jak ktoś napisał że zrobił na instalacji zamontowanej w danym warsztacie np 80, 100, 120 tys km to jest to opinia dużo cenniejsza niż 1000 opinii ludzi którzy chwalą warsztat, a na gazie zrobili dopiero 500-1000 km.
Ja i LR i Lovato mogę polecić, bo jednak zwykle trafiam tam na ludzi, którzy wiedzą co robią. Instalacje ogólnie bezproblemowe.
Ja i LR i Lovato mogę polecić, bo jednak zwykle trafiam tam na ludzi, którzy wiedzą co robią. Instalacje ogólnie bezproblemowe.
- manitou
- Posty: 1808
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Skierniewice
- Województwo: Łódzkie
- Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2000
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Tak, tak, masz rację. Nie zawsze niestety jest bezproblemowo i kiedy zaczynają się problemy, a nie rzadko w trasie, to jest problem z gazmenem lub częściami do instalacji. Pomijam osoby, które same sobie ogarniają instalację i wiedzą w czym problem, trzeba mieć świadomość jakiej jakości mamy LPG i z jakim serwisem trzeba się liczyć w przyszłości. Porównaj proszę ceny powiedzmy wtryskiwaczy do BRC, LR z cenami Barracud.......to tylko jeden przykład.
Oczywiście każdy ma wolny wybór, ja jednak wybieram produkty polskie.
Oczywiście każdy ma wolny wybór, ja jednak wybieram produkty polskie.
-
- Posty: 1128
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa/Wawer
- Województwo: Mazowieckie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2006
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
No tak. Tylk o mi wtryski BRC nie padły ani razu przez ponad 200 tys. A Hany, Barracudy i waldemary to zdarzało mi się wymieniać po kilkunastu tysiącach. Albo zdarzało się ze niby wszystko w porządku, a przy testach na stole okazuje się że po kilku tysiącach się tka rozkalibrował ze mimo że sterownik podaje prawidłową dawkę, to wtrysk leje dużo więcej. Szczerze mówiąc to w BRC poszedłem z pewna obawą (taką jak właśnie piszesz) a okazało się strzałem w dziesiątkę.
- manitou
- Posty: 1808
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Skierniewice
- Województwo: Łódzkie
- Moje auto: Espace III 2.0 16V F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2000
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Z dwojga złego
BRC wg mnie jest lepszym wyborem. Uważam, że mimo upływu lat nie spada jakość podzespołów i gdyby nie dziwny i czasem niechlujny montaż ich instalacje byłyby do przyjęcia.

- rafal1983
- Posty: 242
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Rzeszów
- Województwo: Podkarpackie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2003
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Ja mam od 27 tyś założone lovato smart turbo przez polecany warsztat i śmiga bezproblemowo 

- m_adam
- Posty: 3419
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Wawer
- Województwo: -----
- Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2002
- LPG: Nie
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Miałem landi lovato smart. Najechałem 100.000 km bez jednej usterki. Tylko przeglądy. Polecam.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 miesięcy temu
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Rybnik
- Województwo: Śląskie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Tak
- Rok produkcji: 2012
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Witam,
ja przychylam się do opinii manitou, Landi czy BRC to instalacje wysokiej jakości i niezawodne, a nasze polskie w niczym im nie ustępują, a do tego są tańsze!
BRC jest legendarnie trwałe - osobiście znam instalację w toyocie T22, która bez wymiany żadnego podzespołu zrobiła 180.000km i nadal jeździ, a każdy szanujący się posiadacz BMW założy do swojego auta OMEGASA.
Moim zdaniem naszym produktom brakuje tylko 2 rzeczy: dobrego marketingu oraz serwisowania i rzetelnej informacji od użytkowników.
Nasze instalacje ciągle kojarzymy z tanimi autami, z tanimi instalacjami zamontowanymi w najtańszym zakładzie, które nie są serwisowane i "ciągle coś się z nimi dzieje".
Tak to jakoś jest, że wielu właścicieli droższych aut wie, że ewentualna naprawa uszkodzeń silnika spowodowanych wadliwą pracą instalacji LPG będzie dużo droższa niż bieżące serwisowanie, a z drugiej strony nadal mamy wielu kierowców serwisujących swoje instalacje tylko "od awarii do awarii".
Ta opinia, która później ciągnie się za polskimi instalacjami jest krzywdząca i trochę szkoda, że nie ma chęci walki z nią.
Ja osobiście mam naszą instalację w toyocie T25, zrobione ponad 80.000km (toyota nie lubi gazu) i instalacja chodzi bezawaryjnie - tylko co 10.000 serwis. W Renault też mam Staga, ale tu nic nie mogę jeszcze powiedzieć bo przebieg to zaledwie 5.000km.
Za to co mogę potwierdzić fakt dużo tańszego serwisowania polskich instalacji oraz dużo większej liczby serwisów na terenie całego kraju, które pomogą w razie W.
Ja polecam polskie instalacje założone w dobrym zakładzie, które wiem że są trwałe i tanie w utrzymaniu.
Pozdrawiam
Adam
ja przychylam się do opinii manitou, Landi czy BRC to instalacje wysokiej jakości i niezawodne, a nasze polskie w niczym im nie ustępują, a do tego są tańsze!
BRC jest legendarnie trwałe - osobiście znam instalację w toyocie T22, która bez wymiany żadnego podzespołu zrobiła 180.000km i nadal jeździ, a każdy szanujący się posiadacz BMW założy do swojego auta OMEGASA.
Moim zdaniem naszym produktom brakuje tylko 2 rzeczy: dobrego marketingu oraz serwisowania i rzetelnej informacji od użytkowników.
Nasze instalacje ciągle kojarzymy z tanimi autami, z tanimi instalacjami zamontowanymi w najtańszym zakładzie, które nie są serwisowane i "ciągle coś się z nimi dzieje".
Tak to jakoś jest, że wielu właścicieli droższych aut wie, że ewentualna naprawa uszkodzeń silnika spowodowanych wadliwą pracą instalacji LPG będzie dużo droższa niż bieżące serwisowanie, a z drugiej strony nadal mamy wielu kierowców serwisujących swoje instalacje tylko "od awarii do awarii".
Ta opinia, która później ciągnie się za polskimi instalacjami jest krzywdząca i trochę szkoda, że nie ma chęci walki z nią.
Ja osobiście mam naszą instalację w toyocie T25, zrobione ponad 80.000km (toyota nie lubi gazu) i instalacja chodzi bezawaryjnie - tylko co 10.000 serwis. W Renault też mam Staga, ale tu nic nie mogę jeszcze powiedzieć bo przebieg to zaledwie 5.000km.
Za to co mogę potwierdzić fakt dużo tańszego serwisowania polskich instalacji oraz dużo większej liczby serwisów na terenie całego kraju, które pomogą w razie W.
Ja polecam polskie instalacje założone w dobrym zakładzie, które wiem że są trwałe i tanie w utrzymaniu.
Pozdrawiam
Adam
-
- Posty: 1128
- Rejestracja: 1 rok temu
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa/Wawer
- Województwo: Mazowieckie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2006
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
To pokaż mi polskie wtryski, które wytrzymają 200 tys zachowując parametry. Pokaż mi takie, które wytrzymają choćby 100 tys bez czyszczenia i kalibracji.
I to samo się tyczy reduktorów.
Co z tego że mamy dobre sterowniki jak reszta to chłam.
Trzeba by dać wtryski Keihin tylko mało kto potrafi to później wysterować.
I kółko się zamyka.
I to samo się tyczy reduktorów.
Co z tego że mamy dobre sterowniki jak reszta to chłam.
Trzeba by dać wtryski Keihin tylko mało kto potrafi to później wysterować.
I kółko się zamyka.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 10 miesięcy temu
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Rybnik
- Województwo: Śląskie
- Moje auto: Espace IV 2.0 T F4R
- Grand: Tak
- Rok produkcji: 2012
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Cześć,
bardzo wysoko postawiłeś poprzeczkę
Mamy bardzo dobre wtryskiwacze brandowane przez polskie firmy - chociażby Barracuda, Yeti czy Napoleon, których na pewno nie nazwałbym chłamem.
Mówisz, że występują problemy z zabrudzeniami i ich kalibracją - przyczyną bardzo często jest problem z filtracją (zarówno w fazie ciekłej jak i lotnej).
Tu wracamy do budżetowych instalacji z tanimi filtrami bez zachowania interwałów ich wymiany.
Keihin czy też Hana też są bardzo wrażliwe na brud, im też się zdarzają wadliwe sztuki czy nawet całe partie (hana blue story).
Naszym producentom brakuje jeszcze trochę doświadczania - ikony branży są już długie lata na rynku, zdążyły przejść wszystkie choroby wieku dziecięcego i zapracować na swoją markę. Nasi się jeszcze uczą, jeszcze poprawiają, ale już dziś mają dobre wtryskiwacze, co potwierdza coraz częściej spotykana gwarancja na 100.000km.
Co do reduktorów to sytuacja też jest dobra, mamy coś dla maluchów (shark), mamy coś dla trochę większych (AC red, sam go mam) no i całe KME.
Nie jest źle, coraz więcej aut pokonuje coraz więcej km i know how się zwiększa.
Pozdrawiam
Adam
bardzo wysoko postawiłeś poprzeczkę
200.000km przy zachowaniu wszystkich parametrów to wyzwanie także dla wspomnianych tu Keihin'ów czy Han.
Mamy bardzo dobre wtryskiwacze brandowane przez polskie firmy - chociażby Barracuda, Yeti czy Napoleon, których na pewno nie nazwałbym chłamem.
Mówisz, że występują problemy z zabrudzeniami i ich kalibracją - przyczyną bardzo często jest problem z filtracją (zarówno w fazie ciekłej jak i lotnej).
Tu wracamy do budżetowych instalacji z tanimi filtrami bez zachowania interwałów ich wymiany.
Keihin czy też Hana też są bardzo wrażliwe na brud, im też się zdarzają wadliwe sztuki czy nawet całe partie (hana blue story).
Naszym producentom brakuje jeszcze trochę doświadczania - ikony branży są już długie lata na rynku, zdążyły przejść wszystkie choroby wieku dziecięcego i zapracować na swoją markę. Nasi się jeszcze uczą, jeszcze poprawiają, ale już dziś mają dobre wtryskiwacze, co potwierdza coraz częściej spotykana gwarancja na 100.000km.
Co do reduktorów to sytuacja też jest dobra, mamy coś dla maluchów (shark), mamy coś dla trochę większych (AC red, sam go mam) no i całe KME.
Nie jest źle, coraz więcej aut pokonuje coraz więcej km i know how się zwiększa.
Pozdrawiam
Adam
-
- Posty: 1323
- Rejestracja: 11 miesięcy temu
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Malbork / Toruń
- Województwo: Pomorskie
- Moje auto: Espace IV 3.5 V6 24V V4Y
- Grand: Tak
- Rok produkcji: 2003
- LPG: Tak
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Trzeba zacząć od tego, że same warsztaty propagują druciarstwo i fuszerkę - bo to im się pozornie opłaca.
Gdy zwrócimy uwagę... to mamy odpowiedź "liczy się niska cena, a ludzie idą tam gdzie najtaniej"
Mam wtryski w pionie, filtry z włókna i odstojnikiem, przegląd robię razem z olejami co 10tys i nie tankuję po polach.
Mając spore trasy dopiero przy 80tyś wymieniam świeczki i myję wtryski. Jak dobrze idzie to kolejne 80tyś na tych samych elementach.
Dopiero w Reanult pojawiły się problemy gdy trafiłem na lokalnych partaczy, ale po swoich modyfikacjach i strojeniu u doświadczonego gaziarza wszystko wróciło do normy.
Gdy zwrócimy uwagę... to mamy odpowiedź "liczy się niska cena, a ludzie idą tam gdzie najtaniej"
Mam wtryski w pionie, filtry z włókna i odstojnikiem, przegląd robię razem z olejami co 10tys i nie tankuję po polach.
Mając spore trasy dopiero przy 80tyś wymieniam świeczki i myję wtryski. Jak dobrze idzie to kolejne 80tyś na tych samych elementach.
Dopiero w Reanult pojawiły się problemy gdy trafiłem na lokalnych partaczy, ale po swoich modyfikacjach i strojeniu u doświadczonego gaziarza wszystko wróciło do normy.
- m_adam
- Posty: 3419
- Rejestracja: 4 lata temu
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Wawer
- Województwo: -----
- Moje auto: Avantime 3.0 V6 24V L7X
- Grand: Nie
- Rok produkcji: 2002
- LPG: Nie
- Kontakt:
Re: Witam mam 2.0 t 170 km 2004 r chce zalozyć lpg co wiecie o tej firmie http://landi.pl/warsztaty.html
Panowie na landi zrobiłem 100.000km robiąc tylko serwisy co 15.000. Bez usterki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość